Amorteringarnas vara eller icke vara.

Jaha här sitter jag och funderar och blir gråhårig när jag egenligen har hur mycket som helst att göra på min förengångsskull ledig dag.
Har just varit på en bank. inte min vanliga bank altså. funderar starkt på att byta bort den nämligen och låta den nya banken få ge mig ett bättre bolån till bättre räntor helt enkelt. tror att det får bli så..men ska fundera några vändor till fram och tillbaka till innan jag bestämmer mig.
men fy fan vad jag tycker sånt här är tråkigt. bottenlån, topplån, amorteringar och räntor i en salig blandning.. hatar verkligen sånt där tjaffs.
kan spontant känna att det är tur att jag inte jobbar på bank.

Snart ska jag iaf ge mig upp på stan för att möta upp syster och gurra, vi ska äta lunch och spana runt lite innan jag ger mig ut till marieberg/ikea i jakt på skohylla/hatthylla/matta och diverse andra saker jag behöver investera i. funderar starkt på att ev köpa en kohud att lägga på vardagsrumsgolvet.. men kan som vanligt lite riktigt fatta några beslut.
meeen de blir nog en bra dag de här trots att den började på en bank. för övrigt var de en stekig bankkille jag fick träffa. en sån där person som jag nog i vanliga fall har lite svårt för, men på nåt sätt kändes han ändå så mycket roligare än den där lite hängiga 60+ kvinna jag har i nuläget.
well well time will tell!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0