Dalhalla !



Rättviks kyrka fylld till brädden.


Vi beslöt oss för att ta en liten promenix runt kyrkan som låg precis vid siljan just för att se om siljan va så fantastiskt vacker som alla jämt har tjatat om. Visst var sjön fin men vi tyckte nog att den liknade just en sjö. Så nej vi fattade inte riktigt grejen.


















Genrep!


Min andra favorit Pelle ankarberg ser ni i röd tröja. Lycka att ha så många favoriter samlade på en och samma gång :)


Lagaylia






Örebro gospel





Den nätta lilla kören på 450 pers.

Sofia o fröken L fick äran att stå längst fram då vi ju inte är så väl tilltagna på längden. Bra utsikt hade vi minst sagt.



Det blev en stämningsfull avslutning på en helt fantastisk mäktig kväll. Önskar så att jag får vara med om liknande fler gånger, för faaan va kul de va.
Känns verkligen som jag glider på en räkmacka då jag som knappt ens kan sjunga ändå på nåt vis lyckas ta mig till dalhallas- känns rätt sjukt faktiskt. Att dessutom få sjunga tillsammans med så ótroligt begåvade musiker och artister är ännu sjukare. Men som sagt, jag är väldigt glad att jag fått vara en del i det hela.
Kommer förmodligen kunna leva på det här för en lång lång tid framöver :)

/S







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0