Sött eller bara inget alls.

Jag tror det finns flera typer av "panik" eller "ångest". Även om det inte direkt är den kliniska definitionen. Men en av de vanligaste tillfällen att drabbas av någon av dessa, i mycket mild grad, är väl när man ska välja kläder. Varför ska det alltid vara så svårt? Varför kan man inte bara alltid vara nöjd? Som mest nöjd är jag när jag får dra på mig mysbyxorna en av alla mina jeansskjortor eller lillebror skjortor och sedan en stor tjocktröja över det, helst vill jag ha min mössa också. DÅ känner mig mig beväm och nöjd fast det som vanligast innebär att jag är osminkad också! Men när man går ut blir det alltid antingen för sött eller bara för inget alls. Söt är inte lika bra som snygg! Slut på mitt utlägg för nu kommer Frida och Emelie och räddar mig. /j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0